torstai 13. joulukuuta 2012

Kissoja, koiria ja hyvästit Italialle!

Viimeiset valmistuneet Ainot ja Miinat. Nämä sukat menevät lahjoiksi italialaisille kissa- ja koiraihmisille.  Toivottavasti ymmärtävät jotain villasukkien päälle.


Kaikki on neulottu 3 mm puikoilla Gjestalin Maijasta ja ovat kokoa 38-39.

Lopun joulunalus- ja joulun ajan keskityn neulomaan jotain pientä kivaa itselle ja uuteen kotiin Fuengirolassa. En kyllä harmikseni pääse heti siihen asuntoon minkä valitsin, mutta välittäjä järjesti minulle kyllä hyvän sijaisasunnon kuukaudeksi. On vielä samassa talossakin, kuin valitsemani asunto. Mukava on mennä pitkästä aikaa Espanjaan, vaikka haikea on lähteä täältäkin. Minä olen siinä mielessä huono matkaaja, että lähdöt ovat aina niin vaikeita.

Mukavaa joulun odotusta,

Enya



4 kommenttia:

  1. Ihania sukkia! Hauskaa joulunodotusta sinullekin!

    VastaaPoista
  2. Kauniita olet taas tehnyt! Espanjassa on varmasti kaunista ja lämpimämpääkin kuin täällä meillä..hrrr..tänään täällä on kova ja kylmä tuuli :)
    Toivottavasti pian alat viihtyä uudessa kodissa ja muuttoikävä unohtuu.

    VastaaPoista
  3. Oi nuo punamustat kisut... kuola valuu. Just ois mun väriä ja kissaihminen ku oon niin...
    Ja kun pääsiskis jompaan kumpaan Italiaan tai Espanjaan, ihania paikkoja molemmat. =)

    VastaaPoista
  4. Sinulla on täällä blogissasi niin paljon upeita sukkia, että niitä ihastellessa meneekin aikaa :) Hyvää vuotta 2013!

    VastaaPoista